perjantai 12. lokakuuta 2012

Terroristi Maximus Suuri

Maxin yllätys mamille eilen päivällä:


Voitte vain arvata, kuinka vihainen mami oli! Minä olin aivan varma, että saan taas syyt niskoilleni. Ei siitä ole kauaakaan kun Max avasi mamin vaatekaapin ja levitti hänen sukkansa ympäri ämpäri. Minä menin sitten mamia vastaan sukka suussa näyttämään mitä Max on tehnyt ja sain sen myötä puolet haukuista omille niskoilleni.

Eilen kuitenkaan mami ei syyttänyt Minua lainkaan, hän tiesi heti etten Minä tekisi mitään tuollaista. Mikä sinällään on sääli, koska se kertoo vaan sen että olen mennettänyt terroristimaineeni! Kaikenlisäksi tuo tuhotyö oli niin suuri, että Max pomppasi tuhotyölistassa yhdellä heitolla ohitseni. Minä en ole saanut tuhottua mitään noin isoa ja kallista! Toisaalta, voihan tämän ajatella niinkin, että Minulta Max on kaikki opit saanut ja ilman Minua se ei olisi pystynyt tuohon. Kunnon tuholainen tarvitsee hyvän opettajan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti