lauantai 8. helmikuuta 2014

Löhöilyä ja vatsapöpöjä

On ollut aika kovat pakkaset, joten me ollaan vietetty aikaa lähinnä sisällä. Mami ja Max on ravanneet jonkun verran pihalla, kuten normaalistikin, mutta minä olen keskittynyt vahtimaan tyyny ja peittokasoja. Isännällä on ollut jonkun verran koulu- ja työjuttuja, joten ollaan saatu mennä myös nukkumaan mamin kanssa. Häätö tulee sitten siinä vaiheessa kun isäntä tulee joskus aamuyöllä nukkumaan.


Kuvassa mukana myös meidän kolmas koira, Lontoo. Se hengaa pääsääntöisesti sängyssä ja sen kanssa ei saa leikkiä, ihan tylsä kaveri, siksi en siitä aiemmin ole varmaan maininnutkaan. Minä olen hautautunut aivan mamin viereen, ihan paras paikka! Siihen kun vielä vedetään peitto päälle niin aaaaah!

Isäntä lähti myös torstaina työmatkalle ja oltaisiin saatu nukkua mamin kanssa koko yö, mutta meille iski joku vatsapöpö ja mami koki parhaaksi viedä meidät kylppäriin nukkumaan. Tosin, ei me vielä siinä vaiheessa ajateltu, että se olisi mitään suurempaa. Kakkaa tuli paljon, mutta se oli ihan normaalin oloista ja minua vähän oksetti. Eilinen päivä elettiin ja syötiin normaalisti, käytiin illalla agilityssäkin. Oli ihan mukavaa vähän treenata, joskin mahassa pikkasen kiersi. Maxin olo oli pahempi ja hänen treeninsä jouduttiin jättämään kesken. Muuttui kakkakin ihan löysäksi.. Se tarkoittaa sitä, että ruuaksi tippui eilen illalla ja tänään aamulla vaan riisiä ja rahkaa. Rahka oli joku hätäratkaisu, kun ei ollut raejuustoa, mutta minusta se oli varsin hyvää!

 
Max vähän nirsoili, etenkin rahkan suhteen, ja minä koin parhaaksi vahtia vieressä ettei vaan mitään jää syömättä.


Tosin, ihan ihan viereen en päässyt, kun mami istui välissä. Minä kuulemma häiritsen Maxia norkkaamisellani ja yleensä joudun eri huoneeseen kun Max syö. En ymmärrä. Jos Maxiä häiritsee niin se on sen ongelma.

Tänään vietetään nyt sitten saikkupäivä ja toivotaan että tämä menee pian ohi! Kellään ei ole mitään hajuakaan mistä tämä nyt tuli, kun ei olla edes syöty mitään epänormaalia. Ehkä joku ruoka oli pilalla? Kaikki on minusta ainakin maistunut ihan hyvältä, ainakin sen nanosekunnin ajan mitä ruoka ehtii suussani viettää ennen kuin se on jo mahassa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti