maanantai 20. elokuuta 2012

Vielä on kesää jäljellä

Tervehdys vaan pitkästä aikaa! Meillä on mennyt koko kesä niin hulinalla ohi, etten ole ehtinyt edes blogiani päivittää. Ei me mitään erikoista olla tehty, mutta kesällä "normaaleihinkin" juttuihin menee paljon enemmän aikaa. Siis esimerkiksi lenkeistä tulee helposti pidempiä, jos on kiva ilma. Olen ottanut paljon aurinkoa ja ollaan käyty mamin ja Maxin kanssa kävelyillä. Mami harmittelee, kun ei olla tehty mitään erityistä, kuten käyty edes Suomenlinnassa, mutta Minä en oikein ymmärrä tuollaista turhaa stressaamista. Ihmiset ottavat ihan ihmeellisistä asioista paineita ja aina pitäisi olla menossa suuna päänä. Kesästä voi nauttia niin paljon helpomminkin! Ja onhan tässä vielä aikaa tehdä vaikka mitä, en suostu uskomaan että vielä olisi syksy. Elokuu on vielä kesäkuukausi ja syyskuukin vasta alkusyksyä eli käytännössä kesää..

Viime viikolla käytiin mamin kanssa kahdestaan metsälenkillä. Se olikin ensimmäinen metsälenkki ihan kahdestaan Maxin tulon jälkeen! Mami oikein järkyttyi tajutessaan sen. Meidän kahdenkeskinen aika on kulunut hihnalenkkien tai treenien parissa. En ole aikoihin nauttinut metsälenkistä niin paljon! Sain rauhassa nuuskutella ympäriinsä ja katsella maisemia, eikä joku kokoajan pinkonut ees taas ohitse tai törmäillyt päin. Mamikin sanoi lenkin olleen nautinnollisin pitkään aikaan, Minä olen kuulemma niin paljon helpompi. Meille on kuitenkin muodostunut sellainen erityinen luottamussuhde, mami tietää miten Minä reagoin eri tilanteisiin ja tietää että tulen heti luokse kun käsketään. Eikä Minua tarvitse koko ajan vahtia sen varalta, että karkaan syömään jotain kakkaa tai pulikoimaan likaojaan (okei, kerran olen möyrinyt kakkakasassa, mutta ei tuollaisia erikoistapauksia enää kukaan muista..).

Agilitykin on taas jatkunut. Meillä menee varsin hyvin. Minä kuulemma olen vähän hidas välillä, mutta mami ei tajua että teen sen tahallani. Sen takia nimittäin mamia neuvottiin antamaan Minulle namia myös kesken radan, jotta into pysyy yllä. Kukapa ei nyt lisää namia haluaisi!?

Ja ainiin, huomenna meillä on juhlapäivä! Pikku-Max täyttää jo 1 vuotta.


Eipä se asia Minua sen kummemmin kiinnostaisi, mutta satuin näkemään kun mami purki eilen kauppakassia ja sieltä paljastui ainekset synttärikakkuun: maksalaatikkoa ja nakkeja. Ai että mitä herkkuja on siis varmastikin tarjolla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti