keskiviikko 19. kesäkuuta 2013

Kesäelämää

Eipä meille mitään ihmeellistä tänne kuulu. Agilityä, lenkkeilyä ja auringonottoa. Max on ruvennut hieman uhittelemaan Minullekin, tai lähinnä ilmoittanut ettei aio enää tanssia Minun pillini mukaan. Aamulla se rontti varasti Minun kanansiipeni ja olin niin hämmästyksissäni, että osasin vain murista. Murina onneksi hälytti mamin paikalle, joka jahtasi karjuen ipanaa ympäri pihaa ja kaivoi Minun siipeni ulos sen suusta. Siipi oli jokseenkin kuolainen, mutta kukapa nyt pienen kuolan takia jättäisi moisen herkun syömättä?

Eilen oli Minun päiväni mamin kanssa (Maxillä on treenit maanantaisin, joten se on hänen päivänsä, ja Minulla tiistaisin). Ennen treenejä käytiin mamin ystävän kanssa terassilla nauttimassa auringosta. Mami vei auton treenikentälle ja matkattiin metrolla Helsingin keskustaan. Oli mukavaa käydä pitkästä aikaa kaupungin vilinässä! Pääsin onneksi istumaan terassilla vuorotellen mamin ja hänen ystävänsä syliin, koska likaisessa maassa on kovin ikävä maata.. Mami oli myös varsin iloinen Minun läsnäolooni, koska pidin lokit loitolla huutamalla niille tappouhkauksia, jos uskalsivat tulla liian lähelle.


Oikein ihanaa, rauhallista ja grilliherkullista juhannusta kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti