maanantai 23. tammikuuta 2012

Älä kerro äidille

Kerron teille salaisuuden, jota ei missään nimessä saa kertoa mamille. Tänään Minä leikin Maxin kanssa. Siitä ei saa kertoa, koska mami voisi luulla, että olen pehmentynyt ja ruvennut taas hyväksymään Maxin. Todellisuudessa Minulla ei nyt vaan sattunut olemaan parempaakaan tekemistä, joten ihan turha mainitakkaan mokomasta asiasta. Unohdetaan se siis saman tien.

Tänään käytiin kaikki kolme yhdessä päivälenkillä. Meillä on ollut vähän laiska viikonloppu, kun mami oli töissä ja isäntä hoiti meitä. Hän ei ole mikään ulkoilmaihminen varsinkaan näin talvella, joten vietettiin melko rauhallinen viikonloppu. Tänään sitten päästiin kunnolla purkamaan energiaa lumiseen metsään. Mami päätti, että me raivataan polku läheiseen metikköön, jotta me Maxin kanssa päästään juoksemaan vapaana. Lunta on tullut muutaman päivän ajan aika paljon, joten voin sanoa ettei näin pienille koirille se eteneminen ollut kovin helppoa! Kuljettiin tosin mamin perässä, mutta kyllä silti sitä lunta vastaan sai taistella. Max nyt tosin on ihan hullu ja loikki siellä kinoksissa miten sattuu, niin että välillä hänestä näkyi vain heiluva hännänpää..

Max on keksinyt oivan keinon ärsyttää Minua lisää. Se luulee olevansa jo iso poika ja yrittää pissata kuin mies. Ei se vielä ihan putkeen mene ja näyttää lähinnä typerältä. Mutta siis, siinä ohessa se on ruvennut merkkamaan, mikä tarkoittaa sitä, että se merkkaa myös kaikki Minun vaivalla tekemäni merkit! Täytyy keksiä tähän nyt nopeasti joku taktiikka, tai kohta kaikki naapuruston koirat luulevat Minun menettäneen valtani, ja sitähän me emme voi hyväksyä!

2 kommenttia:

  1. Hihityttää. Kyllä sä Lara olet aika... aika... Kuningastar!

    Rapsutuksia Maxille! (Vaikka Lara varmaan pyyhkii tän kohdan kommenttikentästä pois, koetan silti onneani. ;) )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laitoin nyt sitten tämän kerran rapsutukset mamin kautta eteenpäin Maxille. Vain siksi, että olen Kuningatar ja pystyn siihen. ;D Ja siksi, että Maxin naama ei ole ärsyttänyt enää muutamaan päivään niin paljon kuin aikaisemmin.

      Poista